Acer Iconia A3-A10 10,1 inch / wit / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Iconia A3-A10 10,1 inch / wit / 32 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

HW99 28-03-2014

Goede tablet voor de prijs van 200 euro. Prima beeldscherm, goede accu en snel genoeg.

HW99 28-03-2014

Ik gebruikt de tablet voor school en kan er snel op surfen en handig bij bestanden komen met Google Drive. Het scherm is erg gevoelig en typt fijn. Het geluid klinkt aardig, vooral door de stereo (twee speakers), maar als het geluid hard gaat,wordt het slecht. Er zitten een aantal handige functies op te tablet, zoals Intellispin (scherm draait mee, zonder de tablet op te tillen) en een Dolbyapp met verschillende instellingen voor geluid. Het toestel draait op Android Jelly Bean 4.2, wat ik heel fijn vindt werken, en wordt waarschjijnlijk in 2014 geupdate naar Kitkat 4.4.

J.J.Visser 21-03-2014

Het is een prima tablet. Je kan hem de hele dag gebruiken voordat de accu leeg is. Het beeldscherm is scherp en geeft mooie kleuren.Er is prima een E book op te lezen. Alleen in de volle zon is het niet echt scherp. Ook het geluid valt niets op aan te merken. Het opstarten gaat snel en vanuit de slaapstand even het scherm aanraken' en klaar. Ook gemakkelijk op de PC aan te sluiten. Er hadden, voor mij, wel wat minder voor geprogrammeerde apps op mogen zitten. Had voorheen een I pad, maar deze is zeker niet slechter.

J.J.Visser 14-02-2014

Prima tablet. Eigenlijk geen minpunten. Heb al jaren 2 Acer PC's in huis die ook geen problemen geven. Dit tablet dus waarschijnlijk ook niet.